NAKHAIEVA YARYNA MYKHAILIVNA
System of professional communicative literacy formation for future medical workers through the prism of language training / N. O. Fedchyshyn, N. V. Chornobryva, O. I. Fedchyshyn, O. M. Tsaryk, M. P. Pantiuk, L. Ya. Fedoniuk., Ya. M. Nakhaieva // Wiadomości lekarskie. – 2022. – Vol. LXXV (11). – P. 2804-2810.
Роль симуляційного навчання у підготовці майбутніх лікарів / Я. Нахаєва, О. Біда, Н. Казакова, О. Шквир // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Педагогічні науки. – Глухів: вид-во Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. — 2022. — Вип. 50. — С. 120-125.
Використання міждисциплінарного підходу до формування академічної комунікативної компетенції студентів медичних закладів вищої освіти / І. Р. Гуменна, Я. М. Нахаєва, В. В. Шацький // Медична освіта. – 2021. – № 3. – С. 87–91.
Формування професійної компетентності майбутніх лікарів як педагогічна проблема / Я. М. Нахаєва, І. Р. Гуменна, В. В. Шацький // Медична освіта. – 2021. – № 3. – С. 92 – 96.
Formation of Professional Speaking for Future Doctors Through the Prism of Medical Terminology Study / Ya., Nakhaieva, N. Fedchyshyn, A. Vykhrushch, N. Yelahina, T. Horpinich, O. Kolodnytska, O. Novitska // International Journal of Applied Exercise Physiology. – 2020. – Vol.9 (4). – Р. 27–37.
The moral principles formation of future doctors during the educational process. / I. R. Humenna, Ya. M. Nakhaieva // Медична освіта. – 2020. – № 2 (87). – С. 57–61.
The formation of terminological competence of future doctors during studying Humanities / Ya. M. Nakhaieva, I. R. Humenna // Медична освіта. – 2020. – № 2 (87). – С. 93–96.
Forming the professional competence of future doctors as a pedagogical problem when studying foreign languages / Ya. M. Nakhaieva, I. R. Humenna // Медична освіта. – 2019. – № 3(83). – С. 108–112.
The influence of the USA pedagogical science on the development of the European educational environment. Sustainable Education as a Way of Bringing People Together – Multiple Stories From Europe / T. Horpinich, Ya. Nakhaieva. – 2018. – P. 373–383.
Формування термінологічної компетентності майбутніх фахівців під час вивчення гуманітарних дисциплін / Я. М. Нахаєва // КПУ. – 2018. – № 58–59 (111 – 112). – С. 414–419.
Формування термінологічної компетентності майбутніх фахівців як педагогічна проблема / Я. М. Нахаєва, І. М. Мельничук // НАДПСУ. – 2018. – № 2 (13). – С. 292–303.
Компетенция и компетентность как основа формирования готовности будущих врачей к профессиональной деятельности / Я. М. Нахаєва // Europӓische Fachhochschule. European applied sciences. – 2015. – №10. – S. 22–25.
Організація формувального етапу експериментального дослідження / Я. М. Нахаєва // Науковий вісник Чернівецького університету. Педагогіка та психологія. – 2015. – № 767. – С. 126–132.
Інноваційні методи підготовки майбутніх лікарів до використання медичної термінології / Я. М. Нахаєва // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. – 2015. – №3 (50). − С. 205 −210.
Результати експериментального дослідження професійно-мовленнєвої готовності майбутніх лікарів до використання медичної термінології / Я. М. Нахаєва // Науковий вісник Чернівецького університету. Педагогіка та психологія. – 2015. – № 749. – С. 143–150.
Інноваційні підходи до формування готовності майбутніх лікарів до використання медичної термінології / Я. М. Нахаєва // Науковий вісник Чернівецького університету. Педагогіка та психологія. – 2015. – № 748. – С. 100–107.
Обґрунтування організаційно-педагогічних умов професійно-мовленнєвої підготовки майбутніх лікарів до використання медичної термінології / Я. М. Нахаєва // Науковий вісник національного університету біоресурсів і природокористування України. – 2015. – № 208. – Ч. 1. – С. 143–149.
Критерії, компоненти, показники та рівні професійно-мовленнєвої готовності студентів до використання медичної термінології / Я. М. Нахаєва // Проблемы современного педагогического образования. Педагогика и психология. – 2014. – № 46. – Ч. 7. – С. 134–141.
Особливості професійно-мовленнєвої підготовки майбутніх лікарів до використання медичної термінології / Я. М. Нахаєва, І. M. Мельничук // Науковий вісник Чернівецького університету. Педагогіка та психологія. – 2014. − № 719. – С. 110–116.
Термінологічний аналіз основних понять у реалізації компетентнісного підходу в підготовці майбутніх лікарів / Я. М. Нахаєва // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія «Педагогіка. Соціальна робота». – 2014. − №30. – С. 106–109.
Дефінітивний аналіз дослідження педагогічної проблеми підготовки майбутніх лікарів / Я. М. Нахаєва // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія «Педагогіка. Соціальна робота». – 2013. − № 28. – С. 113–116.
Формування професійної компетентності майбутніх лікарів як педагогічна проблема / Я. М. Нахаєва // Науковий вісник Чернівецького університету. Педагогіка та психологія. – 2013. − № 674. – С. 86–93.