YELAHINA NATALIYA IVANIVNA

  • Formation of Professional Speaking for Future Doctors Through the Prism of Medical Terminology Study / Ya. Nakhaieva, N. Fedchyshyn, A. Vykhrushch, N. Yelahina, T. Horpinich, O. Kolodnytska, O. Novitska // International Journal of Applied Exercise Physiology. – 2020. – Vol. 9(4). – P.27-37;

  • Peculiarities of future teacher’s training at the higher educational establishment / N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelahina // Медична освіта. – 2020. – №1(86). – С. 11-15;

  • Games as a means of learning a foreign language by medical students / N. I. Yelahina, N.O. Fedchyshyn // Медична освіта. – 2020. – №1(86).– С. 87-92;

  • Distance learning of future doctors in foreign language: challenges of time / N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelahina, O. H. Permiakova // Медична освіта. – 2020. – №2 (87). С. 33-39;

  • The role of higher education in the formation of students’ healthy lifestyle / N. Olyinyk, N. Kravets, O. Pokryshko, N. Yelahina // Медична освіта. – 2020. – №2 (87). С. 97-103.

  • Motivation as a key component of teaching English for medical students / N. I. Yelahina, N.O. Fedchyshyn // Медична освіта. – 2019. – №4(84). – С. 107-112;

  • Effective Methods in Foreign Language Teaching of Medical Students / N. Yelagina, N. Fedchyshyn, H. Klishch, T. Horpinich // Медична освіта, 2019. – № 1 (81). – С. 48-54.

  • Іншомовна граматична компетентність як складова загальної підготовки майбутнього лікаря у контексті віртуально-навчального середовища / Н.О. Федчишин, Г.І. Кліщ, Н.І. Єлагіна, Т.І. Горпініч // Медична освіта. – Тернопіль, 2019. – № 2(82). – С. 88 – 96.

  • Echoes of the Herbartianism in Western Ukraine (late 19 th – early 20 th centuries) / N. Fedchyshyn, H. Klishch, T. Horpinich, N. Yelahina // Cultura. International Journal of Philosophy of Culture and Axiology. №15 (1), 2018. – P. 103-114. (SCOPUS)

  • Herbatianism in the pedagogical Theory and Practice / N. Fedchyshyn, H. Klishch, N. Yelahina // Медична освіта, 2017. – № 2 (74). – С. 89-95.

  • Quality improvement through quality audit in Austrian higher education / N. Fedchyshyn, H. Klishch, N. Yelahina // Медична освіта, 2017. – № 2 (74). – С. 153-157.

  • Комп’ютерні технології пр. вивченні іноземної мови у вищих медичних навчальних закладах / Н.І. Єлагіна // Науково-педагогічний журнал «Молодь і ринок». – Дрогобич, 2015. – №. 2. – С. 75 – 79.

  • Сутнісна характеристика комунікативного аспекту у вивченні іноземної мови студентами-медиками / Н.І. Єлагіна // Медична освіта: Науково-практичний журнал. – Тернопіль : ТДМУ, 2015. – № 1. – С. 43 – 48.

  • JKompetencje zawodowe ukraińskich nauczycieli w świetle literatury pedagogicznej drugiej połowy XIX i początku XX wieku / Natalia Jełagina // Forum Pedagogicznyj. – Warschawa, Poland: Forum Pedagogicznyj, 2014. – P. 123–133.

  • Вивчення іноземної мови крізь призму застосування тестового контролю / Н.І. Єлагіна, Н.О. Федчишин, Г.І. Кліщ // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. – Зб. cтатей : – Ялта : РВВ КГУ, 2014. – Вип. 42. – Ч.ІV. – С. 130 – 139.

  • Самостійна робота студента-медика як засіб формування іншомовних вмінь і навичок / Н.О. Федчишин, Г.І. Кліщ, Н.І. Єлагіна // Медична освіта: Науково-практичний журнал. – Тернопіль : ТДМУ, 2014. – С. 54 – 62.

  • Рольова гра як аспект мотивації у викладанні іноземних мов студентам-медикам / Н.І. Єлагіна // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». – Острог, 2014. – Вип. 26. – С. 66 – 69.

  • Творческий аспект педагогической подготовки будущих учителей в учебных заведениях Украины второй половины XIX – начала XX в. / Н. И. Елагина // European Applied Sciences. – № 1. – Stuttgart, Germany, 2012. – Р. 140 – 143.

  • Зміст методів та форм навчання у контексті розвитку педагогічної майстерності майбутніх учителів другої половини XIX століття / Н. І. Єлагіна // Науковий вісник Чернівецького університету / [наук. ред. Г. Г. Філіпчук]. – Чернівці : Рута, 2012. – Вип. 605 : Педагогіка та психологія. – С. 30 – 37.

  • Проблема творчого розвитку особистості вчителя в роботі педагогічних курсів та педагогічних з’їздів України другої половини XIX – початку XX століття / Н. І. Єлагіна // Вісник Прикарпатського національного університету імені В. Стефаника. – Івано Франківськ : ПНУ, 2012. – Вип. XLII : Педагогіка. – С. 3 – 6.

  • Проблема творчості вчителя у вітчизняній та зарубіжній педагогіці / Н. І. Єлагіна // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер. : Педагогіка і психологія. – Ялта : РВВ КГУ, 2012. – Вип. 35. – Ч. I. – С. 18 – 24.

  • Педагогічна майстерність майбутніх учителів в педагогічній думці другої половини XIX – початку XX століття / Н. І. Єлагіна // Науковий вісник Чернівецького університету / [наук. ред. Г. Г. Філіпчук]. – Чернівці : Рута, 2011. – Вип. 573 : Педагогіка та психологія. – С. 37 – 45.

  • Проблема розвитку творчих здібностей особистості в навчально-виховному процесі у вітчизняній педагогічній науці другої половини XIX століття / Н. І. Єлагіна // Педагогічний альманах : зб. наук. пр. / редкол. : В. В. Кузьменко (голова) [та ін.]. – Херсон : РІПО, 2011. – Вип. 12. – Ч. 2. – С. 282 – 287.

  • Розвиток творчих здібностей особистості в навчально-виховному процесі / Н. І. Єлагіна // Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). – Бердянськ : БДПУ, 2011. - № 2. – С. 99 –104.