FEDCHUSHUN NADIIA ORESTIVNA

  • National Literature as a Means of Development the General Cultural Competence of Future Specialists: Personalistic Contekst / H. Bilavych, N. Fedchyshyn, I. Rozman, L. Vysochan, B. Savchuk, M. Bahriy, I. Kononenko, Z. Vysochan // International Journal of Psychological Rehabilitation. – 2020. – Vol.24, Issue 8. – P.13479-13489;

  • The System of Basic Concepts in Modern Science / A. Vykhrushch, I. Drach, K. Stefanyshyn, L. Sheremeta, N. Fedchyshyn // International Journal of Applied Exercise Physiology. – 2020. – Vol 9 (7). – P.73-79;

  • Reading as a Cultural Practice of Modern Students / H. Bilavych, O. Kondur, M. Bahriy, M. Oliyar, B. Savchuk, N. Fedchyshyn, I. Humenuk, M. Pantiuk, O. Petrenko // International Journal of Applied Exercise Physiology. – 2020. – Vol 9 (8). – P.131-144;

  • The Usage of Coaching Technology in the Formation of Emotional Intelligence of Future Tourism Managers / B. Savchuk, T. Pantyuk, R. Kotenko, I. Tkachivska, L. Vysochan, H. Pustovit, J. Bilawicz, H. Bilavych, N. Fedchyshyn // International Journal of Applied Exercise Physiology. – 2020. – Vol 9 (8). – P.202-210;

  • Formation of Professional Speaking for Future Doctors Through the Prism of Medical Terminology Study / Ya. Nakhaieva, N. Fedchyshyn, A. Vykhrushch, N. Yelahina, T. Horpinich, O. Kolodnytska, O. Novitska // International Journal of Applied Exercise Physiology. –2020.– Vol. 9(4). – P.27-37;

  • Creating Ecological Language Space for the Youngest Computer Users / H. Bilavych, N. Fedchyshyn, T. Pantyuk, M. Oliyar, O. Vlasii, B. Savchuk, I. Bilavych, I. Humeniuk // International Journal of Applied Exercise Physiology. – 2020. – Vol. 9(4). – P.90-99;

  • Пізнавальні властивості педагогічної комунікації / Л. І. Біловус, О. Є., Гомотюк, Н. О. Федчишин Н.О // Медична освіта. . – 2020. – №3 (88). – С. 113-117;

  • Peculiarities of future teacher’s training at the higher educational establishment / N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelahina // Медична освіта. – 2020. – №1(86). – С. 11-15;

  • Games as a means of learning a foreign language by medical students / N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта. – 2020. – №1(86). – С. 87-92;

  • Distance learning of future doctors in foreign language: challenges of time/ N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelahina // Медична освіта. – 2020. – №2(87). – С. 33-39;

  • The Contribution of Doctors, Members of the Shevchenko Scientific Society in Lviv to the Development of Ukrainian Education, Science and Literature (late XIX – early XX century / H. V. Bilavych, M. A. Bahriy, I. V. Bilavych, B. P. Savchuk, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта. – 2020. – №2(87). – С. 15-20;

  • Herbart and Herbartianism in Europeian Pedagogy: History and Modernity / N. O. Fedchyshyn, E. Protner //Медична освіта. – 2020. – №2(87). – С. 26-32;

  • Федчишин Н.О. Іншомовна граматична компетентність як складова підготовки майбутнього лікаря у контексті віртуально-навчального середовища. Медична освіта. – 2019. – № 2 (82). – С. 114-121.

  • (2019). Філософський та педагогічний аспекти естетичного виховання в Німеччині та Франції: минуле й сьогодення / Н. Рамбу, Н. Федчишин, О. Пермякова // Медична освіта. – 2019. – №3(83). – С. 128-134;

  • Професійна підготовка студентів-іноземців у медичних університетах України / Н. І. Гантімурова, Н.О. Федчишин, Ю. А. Рудяк //Медична освіта. – 2019. – №4 (84). – С. 5-9;

  • Motivation as a key component of teaching English for medical students / N. I. Yelahina , N. O. Fedchyshyn //Медична освіта. – 2019. – №4 (84). – С. 107-112;

  • Курортно-рекреаційний потенціал Карпат як чинник здоровязбереження дітей та дорослих (початок ХХ сторіччя) / Г. Б. Білавич, І. В. Білавич, М. П. Пантюк, Б. П. Савчук, Н. О. Федчишин //Медична освіта. – 2020. – №4(84). – С. 119-126;

  • Philosophical and Cultural Aspects of Medical Profession: Philosophical and Conceptual Peculiarities / I. Melnychuk, N. Fedchyshyn, O. Pylypyshyn, A. Vykhrushch // Cultura. International Journal of Philosophy of Culture and Axiology. – №16 (1). – 2019. – P. 165-174.

  • The Educational Activity in Galicia at the Beginning the 20th of the Century: Historic-Pedagogical Analysis and Perspectives / N. Fedchyshyn, T. Magsumov // Східноєвропейський історичний журнал. – № 10, 2019. – С. 66-73.

  • Minimizing Losses During Natural Gas Transportation / L. Poberezhny, A. Hrytsanchuk, I. Okipnyi, I. Poberezhna., A. Stanetsky, N. Fedchyshyn // Journal os Mechanical Engineering. – Vol.69, 2019. – P. 97-108.

  • Іншомовна граматична компетентність як складова підготовки майбутнього лікаря у контексті віртуально-навчального середовища / Н. О. Федчишин // Медична освіта, 2019. – № 2 (82). – С. 114-121.

  • Effective Methods in Foreign Language Teaching of Medical Students / N. Yelahina, N. Fedchyshyn, H. Klishch, T. Horpinich // Медична освіта, 2019. – № 1 (81). – С. 48-54.

  • Роль родини та сімейного виховання в організації освітнього процесу Німеччини і Франції: історія та досвід / Н.О. Федчишин, О.Г. Пермякова // Медична освіта, 2019. – № 1 (81). – С. 181-186.

  • Echoes of the Herbartianism in Western Ukraine (late 19 th – early 20 th centuries) / N. Fedchyshyn, H. Klishch, T. Horpinich, N. Yelahina // Cultura. International Journal of Philosophy of Culture and Axiology. №15 (1), 2018. – P. 103-114.

  • Future Specialists’ Creative Capacity as a Personal and Professional Quality / T. Stratan-Artyshkova, N. Fedchyshyn, V. Honcharuk // Наука і освіта. - № 10. – С. 182-187. WEB OF SCIENCE

  • Herbatianism in the pedagogical Theory and Practice / N. Fedchyshyn, H. Klishch, N. Yelagina // Медична освіта, 2017. – № 2 (74). – С. 89-95.

  • Quality improvement through quality audit in Austrian higher education / N. Fedchyshyn, H. Klishch, N. Yelagina // Медична освіта, 2017. – № 2 (74). – С. 153-157.

  • Гербартіанство в Швейцарії / Н.О. Федчишин // Педагогічні науки: збірник наукових праць. – Херсон : ХДУ,2016. – Випуск LXXІ. Т.2. – С. 31-36.

  • До витоків гербартіанської педагогіки / Н.О. Федчишин // Педагогічні науки: збірник наукових праць. – Херсон : ХДУ, 2016. – Випуск LXIX. Т.1. – С. 84-88.

  • Особливості підготовки вчителя за посередництвом гербартіанства (друга половина ХІХ ст.): досвід Болгарії / Н.О. Федчишин // Молодь і ринок: щомісячний наук.-пед. журнал. – Дрогобич, 2015. – № 1(120). – С. 107-112.

  • Гербартіанство: забуті сторінки історії педагогіки / Н.О. Федчишин // Вісник Черкаського університету: збірник наукових праць, серія «Педагогічні науки». – Черкаси : ЧДПУ, 2015. – № 3 (336). – С. 96-101.

  • Вивчення іноземної мови крізь призму застосування тестового контролю/ Н.О. Федчишин, Н.І. Єлагіна, Г.І. Кліщ //Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. – Ялта : РВВ КГУ, 2014. – Вип.42. – Ч.ІV. – С. 130-139.

  • Johann Friedrich Herbart i pedagogika herbartowska w czasah globalizacji Europy / N.O. Fedchyshyn // Wybrane zagadnienia jako ścikształceniai dokształcania. – Dąbrowa Górnicza. 2014. – S. 93 – 102.

  • .-Ф. Гербарт и гербартианство в европейской истории педагогики / Н.О. Федчишин // Наука и Мир. – Волгоград : Publishing House «Scientificsurvey», 2014. – № 2 (6). – С. 109-111.

  • Самостійна робота студента-медика як засіб формування іншомовних вмінь і навичок / Н.О. Федчишин, Н.І. Єлагіна, Г.І. Кліщ // Медична освіта. – Тернопіль, 2014. – № 1. – С. 35-40.

  • Тестування як метод навчання і контролю знань студентів при вивченні німецької мови / Н.О. Федчишин // Медична освіта. – Тернопіль, 2014. – № 1. – С. 113-118.

  • Використання дидактичної гри при вивченні німецької мови в умовах університету / Н.О. Федчишин // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». – Острог : Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2014. – Вип. 26. – С. 132-135.

  • Витоки гербартіанської педагогіки в німецькомовних країнах: на прикладі Словенії / Н.О. Федчишин // Людинознавчі студії : Збірник наукових праць Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / Ред. кол. Т. Біленко (гол. редактор), М. Чепіль, А. Федорович та ін. – Дрогобич: Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2014. – Випуск двадцять дев’ятий. Частина 3. Педагогіка. – С. 206-217.

  • Гербартіанство в Хорватії (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.) як складова розвитку педагогіки / Н.О. Федчишин // Вісник Черкаського університету: збірник наукових праць, серія «Педагогічні науки». – Черкаси : ЧДПУ, 2014. – № 10(303). – С. 67-72.

  • Гербартіанство в німецькомовних країнах: приклад Австро-Угорщини (друга половина ХІХ ст.)/ Н.О. Федчишин // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Педагогічна теорія і практика в контексті інтеграційних процесів». – Тернопіль, 2014. – С. 302-309.

  • Педагогічна думка Німеччини в контексті розвитку освітніх систем / Н.О. Федчишин // Освітній простір. Глобальні, регіональні та інформаційні аспекти: Науково-методичний журнал. – Чернівці: Черемош, 2013. – С. 115-120.

  • Ґ.-А. Лінднер – виразник гербартіанських ідей в Австро-Угорщині / Н.О. Федчишин // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. – Зб. статей : – Ялта : РВВ КГУ, 2013. – Вип.38. – Ч.1. – С. 255-261.

  • Інституціоналізація навчання та виховання в Німеччині (друга половина ХІХ – ХХ.) на прикладі гербартіанства / Н.О. Федчишин// Zbiór raportów naukowych «Teoretyczne i praktyczne innowacje naukowe» (29.01.2013 – 31.01.2013). – Krakow: Wydawca: Sp.zo.o “Diamond trading tour“, 2013. – С. 78-81.

  • Die Herbarts-und-Herbartianismus-Rezeption in der Ukraine (XX. Jahrhundert) / N.O. Fedchyshyn// 2 nd International Scientific Conference“ European Applied Sciences: modern approaches in scientific researches”:Volume Papers of the 1st International Scientific Conference (Volume 1). February 18-19, 2013, Stuttgart, Germany. – S. 158-160.

  • Особенности подготовки учителя у Й.-Ф. Гербарта и гербартианской педагогике / Н.О. Федчишин // Forum Pedagogiczny. – Warszawa, 2013. – № 2 (6). – С. 85-105.

  • Змістовий аспект реалізації моделі викладання іноземних мов в педагогіці гербартіанства / Н.О. Федчишин // Zbiór raportów naukowych „Perspektywy rozwoju badan naukowych w 21 wieku” (27-28/02/2013). – Szczecin : Wydavсa: Sp. Zo.o. „Diamond trading tour“, 2013. – S. 27-29.

  • Досвід викладання історії у педагогіці гербартіанства / Н.О. Федчишин, О.І. Пилипишин, М.І. Слободян // Zbiór raportów naukowych «naukadziś: teoria, metodologia, praktyka» (28.09.2013 – 30.09.2013). – Wrocław: wydawca: Sp. Z o.o. «Diamond trading tour», 2013. – S. 52-54.

  • Актуальні проблеми гербартіанства крізь призму соціальної педагогіки // Н.О. Федчишин / Zbiór raportów naukowych. «Nauka I Utworzenie ХХІ stulecia : Teoria, Praktyka, Innowacje». (29.11.2013 – 30.11.2013). – Opole: wydawca: Sp. Z o.o. «Diamond trading tour», 2013. – S. 41-44.Федчишин Н.О. Сприйняття гербартіанської педагогіки в Австро-Угорщині (друга половина ХІХ – ХХ ст.) / Н.О. Федчишин // Електронний спеціалізований журнал «Науковий вісник Донбасу», 2013. – № 1. – С. 89-95.

  • Розвиток соціальної педагогіки на засадах взаємозв’язку школи та суспільства у контексті гербартіанства / Н.О. Федчишин // Вісник Прикарпатського університету. Педагогіка. Вип. L. – Івано-Франківськ, 2013. – С.40-44.

  • Гербартіанство і соціальна педагогіка: забуті сторінки / Н.О. Федчишин // Медична освіта: Науково-практичний журнал. – Тернопіль, 2013. – № 4. – С. 82-85.

  • Генеза освітньої парадигми гербартіанства: виклики часу / Н. О. Федчишин // Вісник Прикарпатського університету. Серія : Педагогіка. Зб. статей. – Івано-Франківськ, 2012. – Вип. XLII. – С. 166-170.

  • Федчишин Н.О. Гербартіанізм Т. Ціллера в контексті педагогіки вищої школи / Н.О. Федчишин // Вища школа: науково-практичне видання. – Київ, 2012. – № 6. – С. 57-64.

  • Психологічні питання гербартіанської педагогіки / Н.О. Федчишин // Медична освіта: Науково-практичний журнал. – Тернопіль, 2012. – № 3. – С. 89-92.

  • Модель підготовки майбутнього вчителя в педагогіці гербартіанців / Н.О. Федчишин // Медична освіта: Науково-практичний журнал. – Тернопіль, 2012. – № 2. – С. 87-91.

  • Die Herbartianismus-Rezeption in der ukrainischen Pädagogik (Ende XIX. – Anfang des XX. Jahrhunderts) / N. Fedchyshyn // Science and Education [Text]: materials of the international research and practice conference «II International Conference on Europeans Science and Technology», Wiesbaden, Juli 27-28, 2012 / publishing office «Bildungszentrum Rodnike. V.». – c. Wiesbaden, Germany, 2012. – S. 395-399.

  • Вплив гербартіанської педагогіки на розвиток української педагогічної науки / Надія Федчишин // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол. ред.: М. Т. Мартинюк]. – Умань : ПП Жовтий О. О., 2012. – Ч. 3. – С. 355-361.

  • Аспекти педагогічної психології Ф.-В. Дьорпфельда в контексті гербартіанства / Н.О. Федчишин // Наша школа (Науково-методичний журнал). – Одеса : Одеський ОІУВ, 2012. – № 5. – С. 14-19.

  • Повернення Й.-Ф. Гербарта / Н.О. Федчишин // Poзвиток української та польської освіти і педагогічної думки (ХІХ – ХХ ст.). Т. 2. – Зб. наук. праць / за ред. Д. Герцюка і А. Гаратик. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2012. – С. 338-348.

  • Концепт досвіду гербартіанця Отто Вільманна / Н.О.Федчишин //Гуманітарний випуск – Додаток 1 до Вип.27, Т. V (38) : Вища освіта України в контексті інтеграції до європейського освітнього простору. – К. : Гнозис, 2012. – С. 473-480.

  • Гербартіанська педагогіка в Австрії: запитання і відповіді / Н.О. Федчишин // Порівняльньно-педагогічні студії: науково-практичне видання. – Київ. – 2012. – № 4. – С. 10-14.

  • Педагогічні погляди Карла Стоя в контексті гербартіанства / Н.О. Федчишин // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. – Зб. статей : – Ялта : РВВ КГУ, 2011. – Вип.30. – Ч.2. – С. 150-156.

  • Вплив дидактичної системи Й.-Ф. Гербарта на розвиток сучасної теорії навчання / Н.О. Федчишин // Наукова скарбниця освіти Донеччини: науково-методичний журнал. – Донецьк : ДоноблІППО, 2011. – № 1(8). – С. 150-156.

  • Педагогічні інновації кінця ХІХ – початку ХХ століття: вітчизняний досвід (на прикладі гербартіанства) / Н.О.Федчишин // Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки), 2011. – № 2. – С. 278-284.

  • Розуміння Й.-Ф. Гербарта в німецькій педагогіці / Н.О. Федчишин // Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. праць / [наук. ред. Г. Г. Філіпчук]. – Чернівці : Рута, 2011. – С. 153-161. – (Вип. 556 : Педагогіка та психологія).

  • Навчальний план В. Райна: сутнісна характеристика / Н.О. Федчишин // Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. праць / [наук. ред. Г.Г. Філіпчук]. – Чернівці : Рута, 2011. – С. 190-197. – (Вип. 560 : Педагогіка та психологія).

  • \Педагогічна психологія Ф.-В. Дьорпфельда / Н.О. Федчишин // Педагогічний альманах: Збірник наукових праць / редкол. В.В. Кузьменко (голова) та ін. – Херсон: РІПО, 2011. – Випуск 12. – Частина 1. – С. 304-310.

  • Гербартіанство в німецькій педагогіці: розвиток та сприйняття / Н.О. Федчишин // Наша школа (Науково-методичний журнал). – Одеса : Одеський ОІУВ, 2011. – № 5. – С. 12-16.

  • Гербартіанство в Японії / Н.О. Федчишин // Вища освіта України. – Додаток 4, Т. VІІ (25). – 2010. – Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до Європейського освітнього простору». – С. 464-472.

  • Єдність навчання та виховання у поглядах Й.Ф.Гербарта / Н. О. Федчишин // Наукові праці. Т. 86, вип. 73 / [гол. ред.-вид. ради Л. П. Клименко]. – Миколаїв : 2008. – С. 212 – 217. – (Серія : Педагогічні науки).

  • Життя і просвітительська діяльність Й. Ф. Гербарта / Н. О. Федчишин // Наукові записки. Вип. 74 / [відп. ред. В. В. Радул]. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2008. – С. 164 – 166. – (Серія : Педагогічні науки).

  • Психологічне обґрунтування навчального процесу в науковій спадщині Й. Ф. Гербарта / Н. О. Федчишин // Нова педагогічна думка : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. / [гол. редкол. І. Пасічник]. – Рівне : РОІППО, 2007. – С. 48 – 52. – (Спецвипуск).

  • Підготовка вчителя до організації навчально-виховного процесу в розумінні Й. Ф. Гербарта / Н. О. Федчишин // Проблеми сучасної педагогічної освіти : – Зб. статей: Вип. 8. ч. 2 / [ред. кол.О.В. Глузман, М. Я. Ігнатенко та ін.]. – Ялта : РВВ КГУ, 2006. – С. 46 – 51. – (Серія : Педагогіка і психологія).

  • Педагогічна спадщина І. Ф. Гербарта: минуле і майбутнє / Н. О. Федчишин // Педагогічні шляхи реалізації загальноєвропейських цінностей у системі освіти України : зб. наук. праць / [за заг. ред. Г. Є. Гребенюка] ; М-во метод.кабінету навч. закладів мистецтва та культури. – Харків : Стиль Іздат, 2005. – С. 248 – 255.

  • Виховуюче навчання в контексті педагогічної теорії І. Ф. Гербарта / Н. О. Федчишин // Оновленнязмісту форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. Праць Рівн. держ. гуманітар. ун-ту. Вип. 33 / [гол.ред. І. М. Хом'як]. – Рівне : РДГУ, 2005. – С. 81 – 84.

  • Проблема змісту навчання в педагогічній спадщині І. Ф. Гербарта / Н. О. Федчишин // Вісник Львівського університету. – 2005. – Вип. 20 / [заст. відп. ред. Д. Герцюк]. – С. 243 – 250. – (Серія :Педагогічна).

  • Методи навчання у спадщині І. Ф. Гербарта / Н.О. Федчишин // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. – 2005. – № 4. – С. 96 – 100. – (Серія : Педагогіка).

  • Проблеми поєднання теорії і практики в педагогічних поглядах Й. Ф. Гербарта / Н. О. Федчишин // Проблеми сучасної педагогічної освіти : Зб. статей. : Вип. 8, ч. 2 / [ред. кол.О. В. Глузман, М. Я. Ігнатенко та ін.]. – Ялта : РВВ КГУ, 2005. – С. 30 – 34. – (Серія :Педагогіка і психологія).

  • Мета і завдання виховання у поглядах Гербарта / Н. О. Федчишин // Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук.праць / [наук. ред. Г. Г. Філіпчук]. – Чернівці : Рута, 2005. – С. 182 – 187. – (Вип. 258 : Педагогіка та психологія).